Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Homofobična Evropa

Komentari (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 06 oktobar 2010 12:36
Odbrana i poslednji dani
Autor je potpuno u pravu. Stvarno ne znam zašto oni izlaze na ulicu. Meni se sve čini da je to jedna skupina besposličara koji nemaju pametnija posla, nego da se uvrću i prave masovne scene na ulici.To je ,dakle, društvo džabalebaroša, koje hoće hleba bez motike. A, hleb će da im daju organizatori,koji imaju sasvim drugačije motive od onih koje parada propagira.. A, ti motivi su, zar treba reći, političke prirode.Znači, nije tu u pitanju nikakva borba za nekakvu jednakost, koja, kako je autor lepo naveo, postoji u zakonu, već je to najobičnija politička manipulacija.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 06 oktobar 2010 14:11
Ultravisitor
Zbog sve manje uslova za ljudski zivot Roma u Evropskoj uniji i na zapadu generalno, Srbija bi morala, ali nece posto je u okupaciji istih, organizovati Gypsy Pride Parade. Licno, pozivam sabracu Rome da se organizuju i pokazu Evropi i zapadu da su ponosni ljudi vredni koliko i drugi. Jednako vazi i za Srbe koji su izgubili svaki ponos i koji su diskriminirani u sopstvenoj zemlji po svim pitanjima.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 06 oktobar 2010 14:13
Ko čita ne skita
Valja na početku napomenuti da u tom slučaju i Svetska zdravstvena organizacija robuje predrasudama, pošto se transseksulizam i dalje smatra bolešću, odnosno psihičkim poremećajem. Smatra se da je u pitanju neprihvatanje sopstvene ličnosti i tela. Nasuprot tome, u Beogradu postoje jedinstvene klinike za promenu pola u svetu jednim jedinim zahvatom [1]. Takav zahvat plaća zdrastveno osiguranje Republike Srbije.


Praktično sve u ovom pasusu je pogrešno. Prvo, transseksualizam se ne smatra bolešću u svakom slučaju, već samo u slučajevima kada se osoba ne oseća dobro u svom telu i želi to da promeni:

Transsexualism: A desire to live and be accepted as a member of the opposite sex, usually accompanied by a sense of discomfort with, or inappropriateness of, one's anatomic sex, and a wish to have surgery and hormonal treatment to make one's body as congruent as possible with one's preferred sex
http://apps.who.int/classifications/apps/icd/icd10online/index.htm?gf60.htm+F640


Drugo, transseksualizam se ne smatra PSIHIČKIM POREMEĆAJEM, niti se leči bilo kakvom psihijatrijskom terapijom, on se smatra neuro-fiziološkom inkongruencijom izmedju "uma i tela" i leči se operacijom promene TELA (odnosno pola), a NE uma
Dakle, nije u pitanju "neprihvatanje sopstvene ličnosti", nego samo sopstvenog pola, i to se "leči" prosto promenom pola:

Treatments for transsexualism based on attempting to change the individual's sense of their own true gender have proven ineffective. Accepted treatments are based on helping the transsexual person's body and presentation match their inner sense of their gender, usually through hormone treatment and surgery.

http://www.depression-guide.com/transsexualism.htm


Prema tome, činjenica da je u Srbiji moguće promeniti pol i da se to pokriva iz zdravstvenog osiguranja, nije NASUPROT svetskoj praksi, nego upravu U SKLADU sa svetskom praksom.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 06 oktobar 2010 15:15
brm
najjači mi je primer iz zakona braće Grka!!

ostali primeri su stvarno za ugled - slovački neonacisti i sl...
a to što je u našem zakonu eksplicizno nabrojano što šta pre podseća na staljiniv ustav - tamo je bilo najviše taksativno nabrojanih ljudskih prava u istoriji čovečanstva..

uzgred, mene lično zanima kakva je situacija u pravim nacionalnim državama - u Francuskoj npr.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 06 oktobar 2010 15:31
bgd1987
Rizikujem da ispadnem zadrti i nazadni 'antieuropejac'ali meni cela ta ideja gej parade nikako nije jasna. Ne razumem zašto ja moram da znam ko šta radi u svojoj spavaćoj sobi, a još manje mi je jasno zašto 'gej populacija' ima potrebu da svoju intimu iznosi u javnost. I zašto bi se bilo kakav egzibicionizam, pa i takav, uopšte podržavao...ako bi se u zapadnom delu Evrope održala povorka 'ljubitelja opštenja sa životinjama' hoće li to značiti da i u Beogradu mora pod hitno da se održi ista......a radnici neka seku prste, nisu na dnevnom redu.... Kad bih bio pristalica teorije zavere, pomislio bih da iza svega ovoga stoji još jedno zavrtanje ušiju od strane 'Evrope koja nema alternativu' i da nam se svi smeju zbog toga šta smo sve spremni sami sebi da uradimo da bi nam konačno dali tu šargarepu.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 06 oktobar 2010 16:38
gavrilo
puno, puno, teksta, zaista nepotrebnog, bolje da ste otišli u analizu zašto je PARADA PEDERA potrebna EU?a odgovor se sam nameće. EU hoće da nas slomi, odnosno potuče do korjena, hoće da nam kaže koliko smo mali, nedostojni, jadni i bijedni da ni jednu paradu pedera više ne možemo spriječiti a ne da mislimo o promjeni sistema i o Lažnoj Državi! i u pravu su: SRBIJA je postalla skladište za SMEĆE u svakom pogledu a o KiM, ha, ha, ha...između KiM i EU izabraćemo KIM - reče jednom prilikom Boris Tadić kada je njegova neistina stvarala vrednosni sistem kod jednog običnog glasača ali u LAŽI SU KRATKE NOGE! bolje bi bilo da ste pisali o obećanju BT kada ćemo ući u EU - sada je to pomjerio za 2016.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 06 oktobar 2010 17:00
Nenad
Svaka čast autoru! Još jedna od njegovih dobrih analiza. Međutim, ja bih rekao da je cela priča oko parade obmanjivanje javnosti, skretanje teme...Ako se dobro sećam, kada se donosio zakon o ovoj oblasti i kada se u javnosti vodila debata da li je Crkva imala ili nije imala pravo da daje prigovore - Dačić je ispod žita potpisao sporazum o granici sa Kosovom. Zatim, kada je trebalo da se održi parada - zgodno je iskorišćena gužva da bi se država obračuna sa navijačkim grupama, sa grupama kao što su "SNP 1389" itd, pod izgovorom da ugrožavaju bezbednost građana i borbom protiv kriminala (navijačke grupe se pokušavaju zabraniti , jer su se 2-3 osobe navodno bavile kriminalom)...A jasno je bilo da je vlast pokušala (i u dobroj meri uspela) da ućutka sve patriotski nastrojene grupe društva. Sad, kada treba da se otpočne sa pregovorima o dobrosusedskim odnosima sa Kosovom, kada stiže zima i niko ne zna kako ćemo uspeti da se grejemo (povećanje cene gasa, struje itd...) javnosti se opet skreće pažnja na ovu ipak marginalnu pojavu...Troši se negativna energija na ove jadne i bolesne ljude, a trebalo bi okrenuti tu energiju ka nesposobnoj vlasti koja nas ponižava svakoga dana u svakom pogledu...
Preporuke:
0
0
8 sreda, 06 oktobar 2010 18:38
Troglavski
Isto tako, kako homoseksualna i bogata evropa, nama namece legalizovanje homoseksualnih brakova, tako treba insistirati na pravima onih koji hoce poligamiju.

Koliko procenata u Holandiji ili danskoj podrzava poligamiju?

Vrlo malo. Zasto? To ne odgovara drzavi. Onda bi
Marokanci doveli 5 zena u Francusku. A s 5 zena mozes da imas 25 djece. S 5 zena i 25 djece socijalna pomoc bi bila puuuuno veca.

Ne treba se buniti protiv ovoga sto oni oce da nam nametnu, treba samo traziti da i oni podrzavaju poligamiju.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 06 oktobar 2010 18:49
Zika
Autor ponovo postavlja dobro poznato pitanje vecinskog dela naroda: "Može li gej osoba biti Srbin/Srpkinja, a njeno seksualno opredeljenje stvar privatnosti?"

A ja se pitam, zasto ne bi neko bio javno gej, a privatno Srbin ili Srpkinja?

Zasto je seksualno opredeljenje manje vazno od nacionalne pripadnosti? Pa da budem iskren, mnogo bi mi lakse bilo da postanem Hrvat, Albanac, Francuz ili Rus, nego da se zaljubim u muskarca.

I jos nesto za autora/e. Ne pravite zabunu. Vlada ne izdvaja pare zbog ucesnika parade, vec zbog onih koji planiraju da ih tuku. Jasno pise u ustavu ko sta sme da radi. Ucesnici parade postuju ustav, protivnici ne postuju.

I po stoti put, nemojte povezivati pitanje Kosova sa pitanjem prava homoseksualaca. Problem Kosova je nastao kao rezultat vodjenja lose politike, i nema nikakve veze sa pravima homoseksualaca.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 06 oktobar 2010 19:37
KK
Zašto Srbija mora da prihvata tradiciju Nemačke, Holandije, Švedske itd. Mi treba da prihvatimo ponovo naše tradicionalne norme i budemo Gospoda koja nema čega da se stidi u odnosima sa drugim Evropskim državama. To su nam u nasleđe ostavili preci. Razumem frustraciju Nemaca i drugih evropskih naroda Srbima. Ali to je njihov problem.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 06 oktobar 2010 21:43
@Zika
A ja se pitam, zasto ne bi neko bio javno gej, a privatno Srbin ili Srpkinja? Kako uopšte možete porediti nacionalnost sa seksualnim opredeljenjem ili bilo čim drugim?!
Pa da budem iskren, mnogo bi mi lakse bilo da postanem Hrvat, Albanac, Francuz ili Rus, nego da se zaljubim u muskarca. Ako ste rođeni kao Srbin, možete postati državljanin druge zemlje, ali kako mislite da promenite nacionalnost kad vam nju određuju vaši roditelji svojom nacionalnošću?! Nacionalnost je mnogo starija od svih ostalih vaših karektristika. Vi možete da se izjašnjavate kako hoćete, ali svoju nacionalnost ne možete da promenite.
Ustav ti garantuje i pravo na rad, pa vlast i policija štite one koji ne poštuju ustav od onih koji traže svoja prava zagarantovana ustavom.
Problem Kosova je nastao kao rezultat vodjenja lose politike, i nema nikakve veze sa pravima homoseksualaca. A jel bi Vi prihvatili da Vas prvo našminkaju da bi bili lepi, pa tek onda odvedu na operaciju srca?! Ako se već pozivate na ustav, PRAVO NA ŽIVOT je iznad svih prava a Srbima na KiM to pravo ugroženo, pa je zaita besprizorno stavljati na prvo mesto nečiji hir.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 06 oktobar 2010 22:07
Urke
Odličan tekst. Svakako jedan od najboljih i najkompetetntnijih koji su se uopšte pojavili na ovu temu. A pogotovo u odnosu na one plitke i psovačke tekstove po nekim drugim sajtovima, "jevropskim" ili "srbskim". Inače, moj predlog paraderima i antiparaderima bi bio - idite na Kosovo!
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 07 oktobar 2010 00:36
Jovan London
Često čujemo argument da Svetska zdravstvena organizacija pederastiju (autentičan srpski izraz za pomenutu anomaliju) ne smatra bolešću već kao pitanje seksualnog opredeljenja!!! O autoritetu iste organizacije koja je do tog stava došla teškim preglašavanjem, samo da pomenem da su to oni isti koji su pod uticajem, ovog puta farmaceutskih korporacija, proglasile PANDEMIJU SVINjSKOG GRIPA od koga je do sada umrlo daleko manje ljudi nego od običnog sezonskog gripa. Sa kojim pravom bilo ko može da se pozove na njihov autoritet!!!
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 07 oktobar 2010 01:14
Marko
Nije mi jasno zašto toliki strah od te parade? Šta će se to desiti posle nje? Da li ćemo svi naprasno postati „veseli“?
Pitanje je u samoj suštini da li oni koji su privučeni istim polom treba da se sramote i kriju ili ne – odatle i naziv Parada Ponosa. Ako treba da se sramote i kriju, onda to znači da nemaju ista prava kao i svi drugi. Možda imaju ista prava prilikom zapošljavanja, kao što pisac članka ističe, ali to nije jedino pravo koje se kao čovek može imati.
I stvarno, kakve sve to ima veze sa Kosovom...
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 07 oktobar 2010 09:32
Vladimir Dž
Cilj organizovanja parade je smanjenje svetske populacija. Promovisanje gej kulture kao nešto što je trendy i cool ima za cilj da ova ideja što dublje uđe u organizam naroda i da se i na ovaj način razbije porodica.

Kažem “i na ovaj način”, jer bankari-eugeničari ne žele da ni jedan njihov metod bude toliko uočljiv već primenjuju koktel raznih prikrivenih metoda koji svaki u nekom svom malom procentu daju dobar rezultat kad se saberu. Počev od genetski modifikovane hrane, vakcina, droge, lekova, dužničko ropstvo,...pa da onog što imamo trenutno u severnoj americi. Recimo ako roditelj istuče dete u severnoj americi, dete se oduzima roditelju i stavlja u CPS kampove. I tako na hiljade i hiljade. Ako roditelj ne smiruje dete na “propisan način” ili pak ne može da ga kontroliše propisano, dete se proglašava hiperaktivno, depresivno, mentalno zaostalo...i stavlja na terapiju lekovima. Pogledajte koliki postotak maloletničke populacije u tzv normalnom svetu uzimaju lekove u dokumentarnom filmu Generation RX. Koji postotak od njih je sposobno za dalju reprodukciju ili samoodržanje.

Tu je i jedan fin tekst koji imate na internetu (The United Nations: Our Children’s New Parents?; Dana Gabriel) “UN: novi roditelji našoj deci?” u kome jedna rečenica prevedeno znači: Under the guise of human rights, the UN agenda is to further breakup the family – Pod okriljem ljudskih prava, plan UN je da se dalje rastura porodica.

Smanjenje svetske populacija je glavni prioritet finansijske elite. Obukli su liberalni ogrtač kako bi sakrili svoju eugeničarsku prošlost i pedigree. Pročitajte zašto Bill Gates ulaže $10 milijardi u vakcine i čime mu se otac bavio. Po svetu instaliraju razne nevladine organizacije koje šire ovakve ideje i potplaćuju zvaničnike da promovišu njihove monstruozne planove. Rusi znaju čime se bave i zato zabranjuju gej parade i aktivno potpomažu da se rađaju deca. Ovo globaliste mnogo iritira.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 07 oktobar 2010 12:47
Biljana Nikolić@Marko
Pitanje je u samoj suštini da li oni koji su privučeni istim polom treba da se sramote i kriju ili ne – odatle i naziv Parada Ponosa.
A ko ih tera da se sramote ili kriju? Ja ne. Ali mi itekako smeta paradiranje i izjednačavanje homo i heteroseksualnosti I NASTOJAĆU SE DA SE U SRBIJI NIKAD NE IZJEDNAČE.
I stvarno, kakve sve to ima veze sa Kosovom
Interesantno je da kad su homoseksualci u pitanju Vi kažete - Možda imaju ista prava prilikom zapošljavanja, ali to nije jedino pravo koje se kao čovek može imati. - a zatim bezosećajno prelazite preko mnogo veće ugroženosti jedne druge grupacije, Srba sa KiM. Znači li to da su oni koji podržavaju prava grupe homoseksualaca koji bi da paradiraju napredni, ali su zato oni koji stavljaju GOLI ŽIVOT Srba sa KiM ispred parade nazadni??!!
Zato što su homoseksualci ne treba da se stide, ali zbog svog odnosa prema drugima, ova paradirajuća grupa itekao treba da se stidi.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 07 oktobar 2010 13:30
pozadina
Hoće li već neko objaviti neke PODATKE, činjenice, statistiku, o ugroženosti homoseksualaca? Toliko i toliko (u jednoj godini, na primer) slučajeva odbijenih na konkursu za posao, toliko i toliko diskriminisanih u bolnici, domu zdravlja, na nekom šalteru, na fakultetu, u kafani, hotelu, prevoznom sredstvu ...?
Da možemo uporedimo te podatke s podacima koji se odnose na normalno stanovništvo u istim situacijam i na istim mestima.
Ovako, bez činjenica, o čemu oni govore, i kako da im verujemo?
Ja im ne verujem. Mislim da je razlog za paradiranje u egzibicionizmu i izopačenosti.
Da li bi homići, zanima me, podržali zahteve za izjednačavanje prava s drugima onih koji opšte sa životinjama, koji imaju više žena/muževa, koji opšte s maloletnicima ... U čemu je razlika, svi "oni plaćaju porez"!
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 07 oktobar 2010 13:50
Darko Stanojević
Često čujemo argument da Svetska zdravstvena organizacija pederastiju (autentičan srpski izraz za pomenutu anomaliju) ne smatra bolešću već kao pitanje seksualnog opredeljenja!!!


G.Jovane, taj izraz nije autentičan srpski, tj. izveden je iz starogrčkog jezika:

Termin pederastija (grčki: παιδεραστία) dolazi od reči παίς – dečak i έράω – voleti i u širem smislu označava ljubav između odraslog muškarca i adolescenta. U Grčkoj je bilo uobičajeno da muškarca privlači lepota dečaka isto, ako ne i više, koliko i lepota žene.


(Vikipedija)

Stoga, za razliku od urednica "Peščanika", Brankice Stanković ili sličnih neo-ignoranata, "pederastija" je istorijski realan, sociološki termin, a ne nekakva novogovorna, "srboćetoklerofašisoidna" (trt!), kovanica koju smo sinoć smislili ne bi li napakostili Marku Karadžiću, Čipliću, Dačiću, Palmi ili sličnima.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 07 oktobar 2010 15:03
Nebojša Prpić
nešto se pitam: Da li će ikad iko biti ptužen za heterofobiju?
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 07 oktobar 2010 15:46
seks i laži, laži, laži
A kako peškiri reaguju kad u čisto pederski kafić uđe normalan par? Kao, ne tiče ih se to, jelda, oni su po definiciji tolerantni? Šipak!
A kad pederi biraju i primaju na posao (na izložbu, u časopis ...) radnike, glumce, manekene, umetnike, političare, asistente, profesore, studente samo zato što su i ovi drugi homići? Zašto se homoseksualci ne bore za opštu jednakost, nego samo kad su oni ugroženi (za šta ne postoji verodostojna statistika, ili dokazi, koliko ja znam), a kad oni ugrožavaju i diskriminišu druge, onda ništa?
Opšte je poznato da režiserki, umetnički, glumački, muzički, univerzitetski, politički i drugi krugovi vrve od homoseksualaca, i da oni, srazmerno učešću u populaciji, imaju znatno veću finansijsku, političku i drugu moć u odnosu na normalne ljude.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 07 oktobar 2010 15:50
razmišljam ...
... i pitam: A, kako bi se par homoseksualaca ponašao ako bi neki izopačenjak hteo da opšti s njihovim kučetom, ili s njihovim usvojenim detetom? Da li bi rekli - neka ga, to su njegova prava na posebnost, on plaća porez kao i mi ...?
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 07 oktobar 2010 22:27
Zika
Diskriminacija homoseksualaca je sveprisutna. Jedini razlog sto slucajeva otvorene diskriminacije mozda nema toliko mnogo je sto nijedan homoseksualac nije lud da to obznani.
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 07 oktobar 2010 23:37
Darko Stanojević
Mora se spomenuti ovde na NSPM (ova tema je dobra!) izuzetno pozitivan odziv za porodičnu šetnju, koja se planira za subotu, dan pre pederske.

Za samo tri dana preko 100.000 ljudi na FB je dalo podršku i iz sata u sat se prijavljuju bukvalno hiljade istomišljenika, svih fela:

http://www.facebook.com/pages/OVAKO-MORAMO-PROTIV-GEJ-PARADECITAJ-OPIS/159345270761650

Bez nasilja i sa porodicom! Eto nama Srbije koja ne misli kao RTS i B92.

Sjajna ideja - obezvrediti njihovu paradu, dan ranije i na najkulturniji mogući način.

Njih 500 će sutradan imati 5000 policajaca kao zaštitu, nadam se bez ikakvog razloga. Nama ona u subotu neće biti potrebna.

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
24 petak, 08 oktobar 2010 10:51
Uzgredna napomena
Otvorio sam slučajno latiničnu verziju sajta NSPM i zgranuo se: svi komentari su na latinici, i oni koji su poslati na ćirilici.
U ćiriličnoj verziji se komentari, očigledno, objavljuju onako kako su poslati.
E, sad, kako se to zove - diskriminacija, netolerancija onih koji pišu ćirilicom, licemerje ... ?
Preporuke:
0
0
25 petak, 08 oktobar 2010 11:33
Ivan
Kao prvo, odrastao sam prakticno na selu, u porodici u kojoj homoseksualizam nije ni pomenut kao nesto sto postoji. Roditelji mi imaju srecan brak, i poslednje sto sam zeleo je da postanem homoseksualac, ali postao sam. Kako? Ne znam, jer to je nesto sto se ne bira. Siguran sam da bilo kakva parada ponosa ne moze da utice na bilo koga da postane homoseksualac, tako da ne morate da brinete za svoju decu. Inace, svi bismo pored Grand Parade bili heteroseksualci od kolicine zenske golotinje koja se tamo propagira.
Preko 10% populacije u Srbiji je gay. U to budite sigurni. Otprilike isti procenat ljudi je gay i u ostatku sveta. Znaci, svaka deseta osoba koju poznajete je gay. Mozda je to vas brat, sestra...mozda cak i otac. Znam nekoliko oceva koji su gay. Mnogi ljudi koje volite su gay, a da vi to i ne znate.
Oni takodje, kao i vi, imaju pravo da se drze za ruke na ulici, ili da se poljube ako to zele. Zasto bi ste samo vi imali tu privilegiju?
Od gledanja homoseksualaca niko nije postao homoseksualac, pa nece ni nadalje. Prema tome, sav vas strah samo pokazuje koliko nemate pojma.
Preporuke:
0
0
26 petak, 08 oktobar 2010 12:44
Nebojša Matić
...

Bravo Ivane!
Preporuke:
0
0
27 petak, 08 oktobar 2010 12:55
Biljana Nikolić@Ivan
Ivane kao što mi deca ne gledaju farmu, neće gledati ni paradiranje grupe pedera i lezbejki i sigurni budite da im ni za jedno ni za drugo neću reci ništa pohvalno. Za vaše pravo da se držite za ruke i ljubite po ulici mi je stalo isto koliko i vama do mog prava da mi deca ne gledaju Vas kako paradirate. Ako je Vama farma argument i merilo ukusa i prava, onda toliko i vrede Vaša prava i toliko imate moju podršku, a koliko vidim i većine u Srbiji.
I još nešto, ne možete ravnopravno razgovarati sa roditeljima o deci a sami ne poznajete ODNOS iz koga se stvaraju deca. Voleti osobu i u sebi nositi zajedničko dete ili biti uz voljenu osobu koja nosi zajedničko dete i zajednička ljubav prema detetu je vama nepoznanica, pa nemojte deliti savete.
Preporuke:
0
0
28 petak, 08 oktobar 2010 13:31
Darko Stanojević
Ivane, ovde se ne radi o Vama, tj. ljudima koji normalno nose svoju seksualnu opredeljenost, pretpostavljam da ste jedan od takvih, osim ako ne želite i vi da "paradirate" i time stavite na tapet svoju "ugroženost".

Stotine komentara je ovde već napisano, ali ponoviću:

Ovde se radi o tome da je javnost zgrožena što se homoseksualizam koristi za dnevnopolitičke potrebe, a i kao način da se istoj toj javnosti (neka je bude i 90%, po Vama) stavi do znanja da je manje važna od "vesele" populacije.

Ovde je neko sjajno napisao da ta grupa ne traži "ravnopravan", već POVLAŠTEN položaj, otuda i reakcija javnosti.

Meni lično, važnija je homogena i heteroseksualna porodica i snažna depopulaciona politika, dok se Vlast ponaša upravo suprotno.

Poštujem Vaš stav, ali nismo "prestrašeni" od Vas, već uvređeni od strane Vlasti, a i daleko je od istine da "nemamo pojma", bespotrebno generalizujete i vređate. Istina je, ovde neki komentatori zaista plasiraju veliko neznanje i raznoraznu isključivost, ali većina ljudi nije takva, ni ovde na NSPM, a ni u Srbiji. Inače, da jeste, ne bismo imali ovu situaciju pred nama.

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
29 subota, 09 oktobar 2010 00:10
Ivan@Biljana Nikolic
Biljana, kao prvo, imam dvoje dece iako sam homoseksualac. Ziveo sam u braku 10 godina i svoju decu volim najvise na svetu. Tako da znam i sta je brak i sta je ljubav prema deci. Ljubav prema deci i porodici nije nesto sto je homoseksualcima nepoznato, jer i oni znaju da vole bas kao i heteroseksualci. Za svoju decu bih dao svoj zivot bes trenutka razmisljanja, zato nemate pravo da mi na tu temu kazete bilo sta.

Vasa deca mozda ne gledaju farmu, sto pozdravljam, ali se farma emituje na TV-u i gledaju je milioni drugih, tako da licno vi i vasa deca, negledanjem farme spadate u manjinu, bas kao i ja sa svojom seksuTako da, evo, ja predlazem da se vama zabrani da govorite kako je farma losa za decu, jer je vecina ljudi gleda, a vi u tu vecinu ne spadate.
Preporuke:
0
0
30 subota, 09 oktobar 2010 00:31
Ivan@Darko
Darko, slazem se da paradiranje izgleda ekstremno, i normalno je da vecina to ne podrzava. Problem je u tome sto nekako mora da se pocne. Nekako mora da se stavi akcenat na problem. To i jeste svrha parade. To i jeste svrha olimpijade invalida, ili bilo koje druge manifestacije koja okuplja manjine radi isticanja da i one postoje. Kad homoseksualci postanu prihvaceni u drustvu, mozda ce i parade nestati. Ali sve dok se pripadnici gej populacije osecaju ugrozeno, sve dok je stid da okolini priznaju da su gej, parade ce biti, hteli mi to ili ne.
Pripadnici gej populacije su daleko od toga da traze povlascen polozaj. Kako neko moze da trazi povlascen polozaj ako jos uvek nema mi osnovni polozaj u drustvu.
Recite mi, da li bi ste, da ste poslodavac, pre zaposlili hetero ili homoseksualca sa istim kvalifikacijama?
Ljudi moraju da prestanu da se plase bilo kakve gej parade, jer strah je ono sto pravi ceo ovaj problem.
Kada bi ste vi bili sigurni da gej parada ne moze da naudi apsolutno nikom koga znate, bilo bi vas bas briga da li se odrzava ili ne.
E, pa ja vas uveravam da ne moze. Ali ono sto moze da naudi to su poruke mrznje, pretnje prebijanjem, ubistvom, ponuda droge na ulicama i sl.
To je ono od cega treba da cuvate svoju decu, a ne od slucajnog "pretvaranja" u homoseksualce.
Losih ljudi ima u svim slojevima drustva, kao i u svim grupama. Medju homoseksualcima, kao i medju heteroseksualcima cete naci lose ljude koji zaista mogu da naude okolini. Ali biti homoseksualac, i biti los, opasan po okolinu, nema veze jedno s drugim.
Nekada je dovoljno par uvrnutih ljudi da naude milionima, i to se potvrdilo mnogo puta u istoriji.
Tako da, moje misljenje je, treba pustiti te ljude da isparadiraju ako zele. Nece ici ulicama i ubijati. Verovatno ce biti razgoliceni, ali ne verujem da ce biti vise od pevacica na nasim TV stanicama. Igrace malo, pevace i nosice parole. Niko od njih nece da krene da siluje po ulicama. Za to imamo dosta hetero silovatelja u gradu.
Preporuke:
0
0
31 subota, 09 oktobar 2010 00:32
Ivan@Darko
Darko, slazem se da paradiranje izgleda ekstremno, i normalno je da vecina to ne podrzava. Problem je u tome sto nekako mora da se pocne. Nekako mora da se stavi akcenat na problem. To i jeste svrha parade. To i jeste svrha olimpijade invalida, ili bilo koje druge manifestacije koja okuplja manjine radi isticanja da i one postoje. Kad homoseksualci postanu prihvaceni u drustvu, mozda ce i parade nestati. Ali sve dok se pripadnici gej populacije osecaju ugrozeno, sve dok je stid da okolini priznaju da su gej, parade ce biti, hteli mi to ili ne.
Pripadnici gej populacije su daleko od toga da traze povlascen polozaj. Kako neko moze da trazi povlascen polozaj ako jos uvek nema mi osnovni polozaj u drustvu.
Recite mi, da li bi ste, da ste poslodavac, pre zaposlili hetero ili homoseksualca sa istim kvalifikacijama?
Ljudi moraju da prestanu da se plase bilo kakve gej parade, jer strah je ono sto pravi ceo ovaj problem.
Kada bi ste vi bili sigurni da gej parada ne moze da naudi apsolutno nikom koga znate, bilo bi vas bas briga da li se odrzava ili ne.
E, pa ja vas uveravam da ne moze. Ali ono sto moze da naudi to su poruke mrznje, pretnje prebijanjem, ubistvom, ponuda droge na ulicama i sl.
To je ono od cega treba da cuvate svoju decu, a ne od slucajnog "pretvaranja" u homoseksualce.
Losih ljudi ima u svim slojevima drustva, kao i u svim grupama. Medju homoseksualcima, kao i medju heteroseksualcima cete naci lose ljude koji zaista mogu da naude okolini. Ali biti homoseksualac, i biti los, opasan po okolinu, nema veze jedno s drugim.
Nekada je dovoljno par uvrnutih ljudi da naude milionima, i to se potvrdilo mnogo puta u istoriji.
Tako da, moje misljenje je, treba pustiti te ljude da isparadiraju ako zele. Nece ici ulicama i ubijati. Verovatno ce biti razgoliceni, ali ne verujem da ce biti vise od pevacica na nasim TV stanicama. Igrace malo, pevace i nosice parole. Niko od njih nece da krene da siluje po ulicama. Za to imamo dosta hetero silovatelja u gradu.
Preporuke:
0
0
32 subota, 09 oktobar 2010 12:20
rb
@ivan
Recite mi, da li bi ste, da ste poslodavac, pre zaposlili hetero ili homoseksualca sa istim kvalifikacijama?
Da sam poslodavac (u nekim slučajevima sam bio nešto nalik tome, ali hajde nema veze) nikada kandidata/kandidatkinju ne bih pitao ništa što ima bilo kakve veze sa seksualnošću. I ne samo to, mnogo puta sam bio na drugoj strani, tražeći posao (tj. menjajući ga) i nikada me niko od poslodavaca nije pitao ništa što bi imalo ikakve veze sa mojom seksualnošću.
I nikada nisam primetio, niti čuo, od drugih kandidata, prijatelja, rođaka, poznanika itd. da ih je bilo ko tako nešto pitao.
Tako da se pitam, da li ja to živim u apsolutnom mraku i neznanju, ili ovde neko namerno želi da od ovakvih priča napravi slučaj.
Preporuke:
0
0
33 subota, 09 oktobar 2010 12:34
rb
@ivan
Recite mi, da li bi ste, da ste poslodavac, pre zaposlili hetero ili homoseksualca sa istim kvalifikacijama?
Da sam poslodavac (u nekim slučajevima sam bio nešto nalik tome, ali hajde nema veze) nikada kandidata/kandidatkinju ne bih pitao ništa što ima bilo kakve veze sa seksualnošću. I ne samo to, mnogo puta sam bio na drugoj strani, tražeći posao (tj. menjajući ga) i nikada me niko od poslodavaca nije pitao ništa što bi imalo ikakve veze sa mojom seksualnošću.
I nikada nisam primetio, niti čuo, od drugih kandidata, prijatelja, rođaka, poznanika itd. da ih je bilo ko tako nešto pitao.
Tako da se pitam, da li ja to živim u apsolutnom mraku i neznanju, ili ovde neko namerno želi da od ovakvih priča napravi slučaj.
Preporuke:
0
0
34 subota, 09 oktobar 2010 20:46
Ivan@pb
Naravno da niko zvanicno ne pita da li ste homoseksualac kad vas zaposljava. Ali sam bio svedok bas ovakve situacije i na zalost nisam smeo da stavim nikakvu primedbu na odluku nadredjenog. A komentar nadredjenog posle intervjua je bio krajnje neumesan.
SItuacija bi verovatno prosla drugacije da kandidat nije izgledao feminizirano, jer u tom slucaju nadredjeni ne bi imao sta da prokomentarise.
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 14 oktobar 2010 17:54
tako je to
Srbi su veoma trpeljiv i prilagodljiv narod, Srbija multietnička i multikonfesionalna država. Srbi su lako prihvatili jugoslovenstvo, rado su se bračno mešali s drugima; vole svakoga ko je pošten i dobronameran. U Beogradu je bilo uvek dosta studenata iz drugih krajeva Jugoslavije, kao i iz drugih zemalja, uključujući i afričke i arapske. Homoseksualci su se zapošljavali bez problema, i radom i sposobnostima dolazili do svih položaja: spomenuću g. Ćirilova i akademika Sredojevića, na primer; a tu su i brojni profesori univerziteta, glumci, političari, sportisti, pevači, manekeni, obični ljudi.
Srbi nisu nikada pravili konc-logore za pripadnike druge vere i naroda, nisu ih masovno ubijali, niti bacali svoje komšije u jame, ili ih žive spaljivali u crkvi.
E, onda je došla propaganda koja je od Srbije i Srba napravila svašta, da bi njeni kreatori postigli druge ciljeve. Kad su poverovali u to što su sami izmislili, Srbiju razbili i onesposobili, i ostvarili ciljeve, onda su formirali NVO da nas popravljaju. Otuda ove akcije i parade, protiv kojih normalan čovek mora da se pobuni, jer počivaju na neistini.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner